Wróżka * Tarot * Numerologia * Sny

Tarot

Połączenie kart As kielichów, królowa pałeczek oraz 6 kielichów.


Wróżba była dla pewnego mezczyzny.


Pytanie brzmialo, co czeka tego mezczyzne z najblizszych 3 latach.

Na rok 2012, wyszly te karty, przedstawione wyzej. On zakochal sie (As kielichow), poczatek milosci (As - poczatk) w kobiecie typu krolowej palek (ona byla osoba spod znaku zodiaku Lwa), dwor paleczek to znaki zodiaku z zywiolu ognia. I co najciekawsze? ta kobieta znal wczesniej, byla jego byla dziewczyna, z ktora sie rozstal kilka lat wczesniej (6 kielichow). Otoz 6 kielichow, mowi o jakis powrotach do przeszlosci, o nawiazanie znajomosci z przeszlosci, albo zwiazki uczuciowe z przeszlosci, badz zwyczajna przyjazn z przeszlosci, znajomi z przeszlosci, kolezankna, itd. Ta karta mowi takze, o pnownym kontakcie z kims z przeszlosci, wiec to nie musi byc od razu wejscie w zwiazek, ale zwyczajne spotkanie, kontakt. Na przyklad gdy wylosowalam ta karte, pewnego dnia, poszlam zalatwic pare spraw, i po drodze spotkalam kolezanke, ze szkoly, ktora nie widzialam wiele lat. 6 kielichow to takze powroty wspomnieniami do przeszlosci, rowniez powroty do starych spraw z przeszlosci, nie musi byc to odlegla przeszlosc. 6 kielichow reprezentuje takze rodzine. Nawet czasem moze oznaczac, tesknote za czyms co bylo wczesniej, wowczas wracamy w sponieniach do tej sytuacji. U mojej znajomej gdy wyszlo polaczenie kart 6 kielichow + Rydwan i Wieza, przeprowadzila sie do miejsca gdzie mieszkala wczesniej (6 kielichow). Wieza w tym przypadku reprezentowala nieruchomosc (dom), i rydwan - wyjazd. Ja z kole,i bylo to chyba w grudniu roku 2012, zapytalam sie kiedy zaczne stosowac lek na pewna chorobe, wyszla karta as palek oraz 6 kielichow. Oznaczalo to, ze w grudniu zaczelam stosowac znow lek letrox, ten ktory stosowalam wczesniej ( kielichow), powrot do leku z przeszlosci.

Ta karta moze takze reprezentowac dosc odlegla przeszlosc, np: z czasow naszego dziecinstwa, mlodosci. Ale takze niedaleka przeszlosc. To tez karta tradycji rodzinnych, nasz dom rodzinny.

W innym pytaniu, bylo: pytala kobieta czy do siebie wroca, ona i jej partner, i wyszla karta 6 kielichow, wrocili do siebie. Oczywiscie na jak dlugo to juz zalezy od innych kart, takze mozna postawic konkretny rozklad, i przewidziec jak sie bedzie dalej toczyl zwiaezk i czy bedzie trwaly. Itd.

Kliknij, forum

Image

Pozdrawiam, Barbara Stanislawska

Polecane strony: horoskop

Ta strona używa cookie m. in. w celach statystycznych. Dowiedz się więcej na ich temat i o zmianie ustawień w przeglądarce.
Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.